czwartek, 5 stycznia 2012

Każdy rząd jest taki sam....


"Były premier Izraela Ehud Olmert wraz z 12 innymi osobami został oskarżony o przyjmowanie łapówek w celu promowania realizacji projektów budowlanych, w tym kompleksu mieszkalnego w Jerozolimie. (...)

Wobec byłego premiera od września 2009 r. toczy się już jeden proces o korupcję. W czasie śledztwa prowadzonego przez izraelską policję Olmert ogłosił we wrześniu 2008 r. rezygnację ze stanowiska premiera, ale pełnił ten urząd do marca 2009 r."

źródło: PAP

Mam nadzieję, że nasz POlski rząd także kiedyś zostanie rozliczony... za zaniechanie, za oszukiwanie, za korupcję, za manipulowanie, za wszystko...

foto: złośliwy mógłby wspomnieć o faszystowskim pozdrowieniu :)

38 komentarzy:

  1. a jakie bylo pytanie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie było pytania... była teza, iż każdy rząd jest taki sam i należy go osądzić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no z tej fotki klasowej. pytam bo jeden nie znal odpowiedzi

    OdpowiedzUsuń
  4. faszystowskie pozdrowienie - przegrana wojna - Norymberga

    OdpowiedzUsuń
  5. teraz nie wiem czy to go tlumaczy; znaczy nalezy osadzic

    OdpowiedzUsuń
  6. No chyba wszystko napisałem tu: "Mam nadzieję, że nasz POlski rząd także kiedyś zostanie rozliczony... za zaniechanie, za oszukiwanie, za korupcję, za manipulowanie, za wszystko..."

    OdpowiedzUsuń
  7. swoja droga wyrazasz nadzieje ze i u nas bedzie jak w izraelu; znaczy nalezy osadzic ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. no.. jeśli nie ma kary śmierci i kary banicji to trza osadzić... siła wyższa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a, czyli sila rzeczy status wspolwieznia trza przyznac

    OdpowiedzUsuń
  10. komu? wyborcom? nasze więzienia tego tłumu nie przyjmą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. to gdzie go(tlum) teraz trzymaja?

    OdpowiedzUsuń
  12. w kojcu dla odmóżdżonych?

    OdpowiedzUsuń
  13. czy to rozwiazuje problem powierzchni uzytkowej?

    OdpowiedzUsuń
  14. w żaden sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  15. no to sie pomiescimy :))

    OdpowiedzUsuń
  16. wpierw przeraziła go opcja miejsca dla każdego w tiurmie... zbył to jednak... przecież nie głosowałem, to i wyborcą nie jestem... ufff.... odetchnąwszy z ulgą, dopił browara, zaciągnął się extramocnym i udał się w kimono...

    OdpowiedzUsuń
  17. i wzajemnie - może na browarka się kiedyś umówimy, bo ten ekstramocny ździebko mnie przydusił? ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. a pewnie, daj znac jak bedziesz w poblizu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. w pobliżu jakiego miejsca mam się znaleźć przypadkiem? ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. to ja mam wiedziec gdzie piwo trzymasz? :))

    OdpowiedzUsuń
  21. ejże... przecież miałem dać tylko znać jak będę w pobliżu Twojej jak mniemam lodówki bądź piwniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. "moja" jest rzut granatem od gestapo ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aleja Szucha? :D

    OdpowiedzUsuń
  24. zgaduj dalej, doloze zeberka i golonke

    OdpowiedzUsuń
  25. to trzy rzuty granatem od gestapo

    OdpowiedzUsuń
  26. Polna, Litewska, Bagatela, Klonowa, Żeleńskiego?

    OdpowiedzUsuń
  27. sobieski; 10- 14 rzutow grantem od gestapo. zalezy od kogo sie rzuca

    OdpowiedzUsuń
  28. no no... jak Cię przycisnąć ;)))

    OdpowiedzUsuń
  29. najlepiej latem przed wejsciem, wez piwo, ja wezme granat i pojdziemy na zeberka z golonka.

    OdpowiedzUsuń
  30. wiesz jak Ślązakowi dogodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  31. czyli jestesmy umowieni, ino jakbys w miedzyczasie palil to sie nie zaciagaj - przyduszaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. jesteśmy umówieni w okolicach kwietnia :) to moje palenie to była figura retoryczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. bezsprzecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. hrrr... dobranoc hrr...

    OdpowiedzUsuń